Breadcrumb
- Culture /
- Exposició: 'Metamorfosi infinita'
Exposició: 'Metamorfosi infinita'
Dis Berlin (Ciria, 1959) és més conegut pels seus plantejaments figuratius, situats de ple en la poètica metafísica. No obstant, les possibilitats que ofereix l’abstracció, la geometria com a generadora d’espais mentals, efectes visuals calidoscòpics o connexions amb una realitat còsmica, les ha explorat des dels inicis de la seva trajectòria.
Aquesta exposició és una gran ocasió per admirar aquesta “altra” producció de Dis Berlin. La mostra està conformada per una selecció d’obres, moltes de les quals inèdites i altres poc conegudes, que conviden a reflexionar sobre els camins de l’abstracció i el concepte de la metamorfosi infinita.
Què succeiria si reuníssim al voltant d’una taula Jujol i Dis Berlin per prendre una copa de ratafia i conversar? El resultat seria quelcom molt similar a aquesta exposició.
La forma i la seva transmutació constant i il·limitada és el fil conductor sobre el qual reflexionar i explorar camins en els quals la llibertat, el poder de la intuïció i, en ocasions, l’automatisme, regeixen l’acte creatiu.
Com Jujol, Dis Berlin és un arquitecte de les formes. Igual com l'artífex modernista, el pintor superposa línia, ondulació i color –en ocasions també collage– en la construcció d’espais i objectes. Aquesta afinitat a priori sorprenent i, sense dubte, fortuïta amb l’univers formal i creatiu de Jujol, ens convida a construir una nova mirada envers la producció de Dis Berlin, potser un Dis Berlin més lliure i personal.
Inauguració: dijous 13 de març a les 19.30 h
Horari d’exposicions
De dilluns a divendres de 10 a 13 h
De dilluns a dijous de 17.30 a 20 h
Diumenges d’11 a 14h
Festius tancats