Webs municipals
Enllaços útils
Breadcrumb
- Home /
- Sol·licitud del certificat digital idCAT
Sol·licitud del certificat digital idCAT
L'idCAT és un certificat digital que gestiona l'Agència Catalana de Certificació i que permet accedir, garantint la identitat, la integritat i la confidencialitat, als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions a través d'Internet, com per exemple:
Presentar sol·licituds a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Joan Despí
Obtenir l'informe de vida laboral de la Seguretat Social
Obtenir el certificat d'antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia
Presentar la declaració de la Renda a l'Agència Tributària (AEAT)
Accedir a diferents Carpetes ciutadanes
Signar documents electrònics
Com obtenir l'idCAT Certificat
L'Ajuntament de Sant Joan Despí és Entitat de Registre idCAT i expedeix el certificat digital. Podeu obtenir el certificat idCAT de dues formes:
Aquesta opció és la més ràpida perquè l'operador que us atendrà a l’Entitat de Registre ja tindrà totes les dades introduïdes i només les haurà de validar.
Com fer la sol·licitud:
1. Ompliu la sol·licitud del certificat introduint les dades requerides per obtenir la identitat digital (nom, cognoms, document acreditatiu d'identitat, adreça electrònica, paraula de pas).
2. Un cop introduïdes les dades, haureu de validar la vostra sol·licitud a una Entitat de Registre portant sempre el vostre document d’identitat (DNI, passaport o NIE). Per fer-ho, haureu de demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 480 60 00 i personar-vos el dia i l’hora que us facilitin a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Sant Joan Despí (Camí del Mig, 9)
Opció 2: Demanant cita prèvia a l'OAC
Demaneu cita prèvia a citaprevia.gestorn.com/sjdespi i personeu-vos, amb el vostre document d’identitat (DNI, passaport o NIE), el dia i l’hora que us facilitin a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Sant Joan Despí (Camí del Mig, 9) per tal que facin la càrrega de les dades i la seva validació.
Aquest procés requerirà que passeu més temps a l'entitat de registre que l'opció 1 i, per tant, és recomanable introduir prèviament les dades a través del formulari habilitat.