Esteu aquí

Oferta pública d'ocupació



Aquí trobareu els anuncis de les ofertes públiques d'ocupació aprovades per l'Ajuntament de Sant Joan Despí.

 

➡️  CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA D’UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A MIG DE GESTIÓ, ASSOCIADA AL LLOC DE TREBALL DE TÈCNIC/A MIG DE CONTRACTACIÓ DE PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI (TORN DE PROMOCIÓ INTERNA) Finalitzat   

 

Descripció de la plaça

  • Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir una plaça vacant de tècnic/a mig de Gestió, associada al lloc de treball de tècnic/a mig de contractació, per torn de promoció interna, de la plantilla de personal funcionari.

Període de presentació d’instàncies

  • Del  12/07/2022 fins el 1/08/2022 ( fins el ambdós inclosos)

Detalls de la convocatòria

  • Tipus de personal: Funcionari/ària
  • Denominació: Tècnic/a Mig de Gestió
  • Grup: A, subgrup A2
  • Escala: Administració especial
  • Sistema de selecció: concurs-oposició, (promoció interna)

Requisits de la convocatòria

  • Haver complert 16 anys
  • Ser funcionari/ària en actiu i tenir una antiguitat mínima de dos anys de servei ininterromput com a funcionari/ària de carrera, en el grup de classificació C, subgrup C1, en la categoria d’administratiu a l’Ajuntament de Sant Joan Despí.
  • Estar en alguna de les situacions administratives següents: servei actiu, serveis especials, servei en comunitats autònomes o serveis en altres administracions.
  • Estar en possessió de títol universitari oficial de grau o diplomat universitari. En cas de títols equivalents, s’hauran de presentar homologats per l’organisme competent.( dintre del període de presentació d’instànces)
  • Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent.

S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria.

Lloc de presentació de sol·licituds

Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.

 En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí.

 

Anunci del llistat de persones admeses i excloses del procés selectiu:

 
 
Anunci del resultat de les proves del procés selectiu:
 
 
 

 

➡️  CONTRACTE DE PRÀCTIQUES D’UN/A TÈCNIC/A DE COMPTABILITAT I PRESSUPOST    Finalitzat   

 

Descripció del lloc a cobrir:

  • Jornada i horari : Dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 h , amb una tarda a especificar.
  • Retribució bruta orientativa: 2330 €  
  • Data d’incorporació: El més aviat possible.
  • Tipus de contracte : Contracte formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional.
  • Durada inicial del contracte : 6 mesos, prorrogables.

Funcions:

  • Donar suport i assistència a l’ elaboració del pressupost de la Corporació i de les seves modificacions de crèdit.
  • Emetre informes i treballs d’ordre tècnic en matèria de gestió pressupostària.
  • Dirigir i coordinar les tasques comptables de la Corporació: tant pel que fa el registre de les operacions com les derivades de la emissió de la informació. comptable, la informació periòdica a altres administracions i la rendició dels comptes.
  • Donar suport a les funcions de control intern i de control financer que te encomanades la Intervenció General.
  • Assessorar i orientar sobre els aspectes pressupostaris dels diferents àmbits organitzatius.


Període de presentació de sol·licituds:

  • 08/07/2022 fins el 15/07/2022 ( ambdós inclosos )

Requisits:

  • Haver complert 16 anys.
  • Estar en possessió del títol universitari o equivalent en l’àmbit econòmic o comptable ,  obtingut en el termini màxim de 3 anys abans de la data de contractació. En els casos de persones discapacitades  el període és de 5 anys.
  • Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ). Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.

Valorable:

Es valorarà l’expedient acadèmic

Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum , titulació , informe de vida laboral i certificat acreditatiu del nivell de suficiència  de  català ( C1 )  .


Lloc de presentació de sol·licituds:
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica).   En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

 

 

 

Anunci resultats entrevista:

 


 

➡️  OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE GESTIÓ DE SUBVENCIONS  Finalitzat   

 

Descripció del lloc a cobrir:

  • Jornada i horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30, amb una tarda a especificar.
  • Retribució bruta orientativa: 2200 €/ mensuals.
  • Data d’incorporació: El més aviat possible.
  • Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Categoria professional: Tècnic/a auxiliar (C1)
  • Període de contractació: 3 anys. 

Funcions:

  • Confeccionar els expedients administratius de sol·licitud, execució i justificació de les diferents subvencions del programa Next Generation EU i de la resta de subvencions atorgades a l’Ajuntament en aquest moment.
  • Coordinar amb altres departaments i tècnics municipals per tal d’obtenir la documentació necessària de cada expedient.
  • Gestionar, controlar i executar ales partides pressupostàries assignades.
  • Tramitar manual o electrònicament tots els expedients.
  • Preparar els acords per l’aprovació del Tinent d’Alcaldia, Junta de Govern o Ple relacionats amb el seu àmbit d’actuació.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en la matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb l’Ajuntament).

Període de presentació de sol·licituds:

  • Del 08/07/2022 fins al 15/07/2022 (ambdós inclosos)

Requisits:

a) Haver complert 16 anys.
b) Estar en possessió del cicle formatiu de grau superior (CFGS) en Administració i finances o equivalent. 
c) Nivell de català exigit: Nivell de suficiència de català (C1). Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.
 

Valorable experiència prèvia en:

  • Es valorarà l’experiència prèvia en les funcions de gestió de subvencions i titulacions superiors relacionades amb la comptabilitat. 

Presentació de sol·licituds:

S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum, titulació requerida i certificat acreditatiu del nivell de suficiència de català (C1).

Lloc de presentació de sol·licituds:

Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line: https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). 

En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

 

Periode de presentació d'esmenes és del 21/07/2022 fins 25/07/2022.

 


 

➡️  CONTRACTE DE PRÀCTIQUES D’AUXILIAR TÈCNIC/A EN INFORMÀTICA   Finalitzat   

 

Descripció del lloc a cobrir:

  • Jornada i horari: Dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 h, amb una tarda a especificar.
  • Retribució bruta orientativa: 1805 € 
  • Data d’incorporació: El més aviat possible. 
  • Tipus de contracte: Contracte formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional, regulat a l’article 11 de l’Estatut dels Treballadors.
  • Durada inicial del contracte: 6 mesos, prorrogables

Funcions:

  • Assessorar, informar i valorar les necessitats dels usuaris/es de la Corporació.
  • Atendre i tramitar  les incidències i consultes realitzades pel personal de la Corporació en relació a la instal·lació de programes, configuració de PC's i d'impressores, configuració de correu electrònic i consultes vàries.
  • Prestar assistència directa als usuaris que requereixin el seu suport per realitzar tasques de reparació, manteniment o altres consultes.
  • Assessorar i donar suport tècnic en aplicacions informàtiques al conjunt del personal del holding municipal.
  • Identificar i comprovar l'estat dels equipaments informàtics per a la seva reparació o necessitats de nova adquisició.
  • Col·laborar en el disseny i desenvolupament de programes i aplicacions informàtiques necessàries per a l’activitat de la Corporació.
  • Participar en el desenvolupament d'aplicacions informàtiques d'acord amb les necessitats, recursos, requisits i normes i estàndards corporatius.
  • Cooperar en el disseny de programes i fitxers interns i en la creació de bases de dades i sistemes operatius necessaris per al desenvolupament d'aplicacions corporatives.
  • Col·laborar en el procés de disseny i execució de projectes vinculats als sistemes d’informació i comunicació.

Període de presentació de sol·licituds:

  • Del 08/07/2022 fins al 15/07/2022 (ambdós inclosos)

Requisits:

a) Haver complert 16 anys.
b) Estar en possessió del cicle formatiu de mitjà (CFGM) en Sistemes microinformàtics i Xarxes o equivalents,  obtingut en el termini màxim de 3 anys abans de la data de contractació. En els casos de persones discapacitades, en el període de 5 anys. 
c) Nivell de català exigit: Nivell de suficiència de català (C1). Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.
 

Valorable experiència prèvia en:

  • Coneixements sobre programació (Web i Scripting)
  • Bases de dades (Microsoft, Oracle i MySQL)
  • Admnistració de sistemes operatius Windows i Linux (PC’s i Servers)
  • Virtualització (escriptoris i servidors) amb VMWare (Horizon View i ESXI)
  • Configuració de switches
  • Configuració d’antenes de Radioenllaç Ubiquiti
  • Dispositius de seguretat Firewall FortiNet

Presentació de sol·licituds:

S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum, titulació requerida, informe de vida laboral i certificat acreditatiu del nivell de suficiència de català (C1).

Lloc de presentació de sol·licituds:

Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line: https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). 

En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

Periode de presentació d'esmenes és del 20/07/2022 fins 24/07/2022.

Anunci llistat definitiu persones admeses i excloses data entrevista:

 

Anunci de modificació de la data de l'entrevista:

 

Anunci resultat entrevista:

 


 

➡️  CONCURS DE MOBILITAT HORITZONTAL DE LA PLAÇA D’INSPECTOR/A DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOAN DESPÍ  Termini tancat   

 

Descripció del lloc:

  • Convocatòria concurs de mobilitat horitzontal de la plaça d’Inspector/a de policia local.

Període de presentació d’instàncies

  • Del  19/05/2022 fins el  7/06/2022 (ambdós inclosos)

Detalls de la convocatòria :

  • Tipus de personal : Funcionari/a
  • Denominació: Inspector/a de policia local
  • Grup: A2
  • Nivell de Destí: 24
  • Complement específic: 41.450 euros anyals
  • Jornada: 40 hores setmanals, plena disponibilitat
  • Funcions: Dirigir, coordinar, gestionar i avaluar els recursos econòmics, materials i humans del cos de Policia Local per tal d'assolir els objectius fixats per l'equip de Govern en matèria de seguretat i les funcions que s'especifiquen a la legislació vigent sobre Policia Local en els àmbits de policia administrativa (seguretat ciutadana, trànsit, normativa municipal), policia judicial i policia assistencial.

Forma de provisió: concurs mobilitat horitzontal

Requisits de la convocatòria

  • Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l’Administració Local de municipis de Catalunya, diferents al convocant, amb una antiguitat superior a dos anys en aquesta categoria.
  • Estar en situació de servei actiu o assimilat.
  • Acreditar el nivell C1 de la Junta Permanent de Català
  • Estar en possessió del títol d’enginyer/a tècnic/a, diplomat/a universitari de primer cicle, d’arquitecte/a tècnica o un altre d’equivalent o superior
  • Estar en possessió dels permisos de conduir A2 i B.

S'ha de presentar les sol·licituds en el model d'instància que se adjunta per a la convocatòria.

Lloc de presentació de sol·licituds
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

 


 

➡️  CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA D’UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A MITJÀ/ANA EN INFORMÀTICA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL   Termini tancat   

 

Descripció de la plaça

  • Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir una plaça vacant de tècnic/a mitjà/ana en informàtica, vacant a la plantilla de personal laboral.

Període de presentació d’instàncies

  • Del  19/05/2022  fins el  7/06/2022 (fins el ambdós inclosos)

Detalls de la convocatòria

  • Tipus de personal: Laboral
  • Denominació: Tècnic/a Mitjà/ana Informàtica
  • Grup: A2
  • Sistema de selecció: concurs-oposició,

Requisits de la convocatòria

  • Haver complert 16 anys
  • Estar en possessió del títol de d’enginyer/a tècnic en informàtica o telecomunicacions o diplomatura en informàtica o telecomunicacions o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo dins el termini de presentació
  • Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent.

S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria.

Lloc de presentació de sol·licituds

Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
  En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

 

PDF icon bases_informatica.pdf
 
 
 

 

➡️  OFERTA DE TREBALL DE DELINEANT/A     Finalitzat

 

Descripció del lloc a cobrir :

  • Jornada i horari : Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 , amb una tarda a especificar .
  • Retribució bruta orientativa: 1853,46  €/ mensuals
  • Data d’incorporació: El més aviat possible
  • Tipus : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic .
  • Període inicial de contractació: 6 mesos, prorrogable.

Funcions:

  • Manteniment i millora de la cartografia municipal.
  • Incorporació a la cartografia de les diferents actualitzacions de nomenclàtor, numeració de carrers i tots aquells projectes que executi l’Àrea de Territori.
  • Col·laborar amb els altres departaments municipals en la elaboració de plànols.
  • Delineació de tots els projectes que promogui l’Àrea de Territori com poden ser:
  • reformes d’equipaments, arranjament de la via pública, documents de planejament,
  • Realitzar mesuraments per tal de realitzar aixecaments de plànols.
  • Elaborar memòries relacionades amb els projectes delineats i els amidaments que acompanyen al projecte.
  • Realització de tasques d’atenció i informació cartogràfica, al públic.
  • Realització de tasques d’arxiu i organització a nivell informàtic de manera que la informació que s’elabora sigui consultable de manera fàcil i endreçada.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en la matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb l’Ajuntament).

Període de presentació de sol·licituds:

  • 09/03/2022 fins el 22/03/2022 (ambdós inclosos)

Requisits:

a) Haver complert 16 anys.
b) Cicle Formatiu de Grau Superior en Projectes d’Edificació o en Projectes d’Obra Civil o equivalent.
c) Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ) . Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.
d) Coneixements en Excel i AutoCAD.

 

Valorable

  • Experiència prèvia en les funcions descrites a l’oferta.

Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum , titulació requerida i certificat acreditatiu del nivell de suficiència  de  català ( C1 )  .

Lloc de presentació de sol·licituds:
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica).   En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

Termini de presentació d'esmenes: 10 dies naturals del 8/04/2022 al 17/04/2022

 

Anunci resultats prova teòrica i data prova pràctica:

 

Anunci canvi d'hora de la prova pràctica:

 

Anunci resultats prova pràctica:

Anunci data entrevista:

 


 

 

➡️  OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE MEDI AMBIENT  Finalitzat

 

Descripció del lloc a cobrir :

Execució del Programa de suport al pla d’emergència climàtica i transició ecològica de Sant Joan Despí.

  • Jornada i horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 , amb una tarda a especificar .
  • Retribució bruta orientativa: 2330 €/ mensuals
  • Data d’incorporació: El més aviat possible
  • Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic .
  • Període inicial de contractació: 6 mesos, prorrogable.

Funcions:

  • Assessorar i donar suport tècnic en matèria de planificació, diagnosi i avaluació de plans ambientals. En concret, suport a la coordinació per al desenvolupament del SJD pel clima.
  • Dissenyar i impulsar accions d’educació i sensibilització en el coneixement i difusió del pla adreçades a diferents col·lectius.
  • Organitzar espais de seguiment i d’avaluació del pla amb participació ciutadana.
  • Emetre informes i treballs d’ordre tècnic, en relació a problemes generals i concrets d’usos i normativa aplicable, i de proposta de modificació d’aquesta normativa.

Període de presentació de sol·licituds:

  • Del 31/01/2022 fins al 11/02/2022 (ambdós inclosos)
  • Ampliació del termini de presentació de sol·licituds: del 26/03/2022 fins al 04/04/2022 (ambdós inclosos)

Requisits:

a) Haver complert 16 anys.
b) Estar en possessió del títol universitari o titulació equivalent en Ciències Ambientals o Biologia
c) Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ) . Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.
d) Carnet de conduir
 
Valorable experiència prèvia en:
Educació ambiental, gestió de plans medi ambientals , gestió de plans medi ambientals, energies alternatives i comunitats energètiques locals i verd urbà.

Coneixements valorables :

  • Domini de les eines de tractament de text i d’imatge, continguts digitals per xarxes socials i coneixements en GIS i Autocad.

Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum.

Lloc de presentació de sol·licituds:
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica).   En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

Termini de presentació d'esmenes cinc dies hàbils del 16/02/2022 al 22/02/2022
 
Ampliació del termini de presentació de sol·licituds: del 26/03/2022 fins al 04/04/2022 (ambdós inclosos):
 
 
Llistat de persones admeses i excloses
 
Llistat definitiu d'admesos i exclosos i data de prova
 
 
Anunci resultats prova i període de presentació de documentació:
 

Període de presentació de documentació 08/07/2022 al 15/07/2022
 

Anunci data entrevista:

 

 

 

➡️ CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A MIG DE GESTIÓ, ASSOCIADA AL LLOC DE TREBALL D'ARXIVER/A MUNICIPAL   FINALITZAT

 

Descripció de la plaça

  • Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir una plaça vacant de tècnic/a mig de gestió, associada al lloc de treball d’arxiver/a municipal, vacant a la plantilla de funcionaris/es.

Període de presentació d’instàncies

  • Del 23/12/2021 fins el 11/01/2022 (ambdós inclosos)

Detalls de la convocatòria 

  • Tipus de personal: Funcionari/a
  • Denominació: Tècnic/a Mig de Gestió
  • Grup: A2
  • Escala: Administració Especial
  • Sistema de selecció: concurs-oposició

Requisits de la convocatòria

  • Haver complert 16 anys 
  • Estar en possessió del títol de Llicenciat/ada o Grau Universitari equivalent en Documentació, Biblioteconomia o Història
  • Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent

S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria. 

Lloc de presentació de sol·licituds

Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line: https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.


En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

    Llistat provisional persones admeses i excloses

     
     

     

    ➡️ OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE RECURSOS HUMANS   FINALITZAT

     

    Descripció del lloc a cobrir :

    • Jornada i horari : Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 , amb una tarda a especificar .
    • Retribució bruta orientativa: 2.300 €/ mensuals
    • Data d’incorporació: El més aviat possible
    • Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
    • Període inicial de contractació: 6 mesos, prorrogable.

    Funcions:

    • Tramitar, controlar i anotar totes les altes, baixes i variacions contractuals del personal de la Corporació, i comptabilitza els costos de les nòmines i seguretat social de personal.
    • Gestió del procés de nòmina i seguretat social
    • Càlcul de costos laborals
    • Realitzar el seguiment de les partides pressupostàries del capítol I (despeses de personal), gestionant les partides i determinant possibles desviacions.
    • Controlar el compliment de les normes de treball establertes per l’organització i la legislació vigent, considerant els drets i deures del personal.
    • Atendre consultes i incidències sobre qüestió referent als recursos humans.
    • Realitzar propostes de resolució en matèria de personal, sempre sota la supervisió del seu superior immediat.
    • Emetre  informes corresponents en matèria de personal, a sol·licitud del seu superior immediat o davant de reclamacions administratives o judicials.

    Període de presentació de sol·licituds:

    • 02/12/2021 fins el 17/12/2021 (ambdós inclosos)

    Requisits:

    • Tenir més de 16 anys.
    • Títol universitari o titulació equivalent en ciències jurídiques o econòmiques.
    • Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ) . Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.

    Coneixements valorables :

    • Coneixements informàtics en excel,  tractament de la informació escrita, gràfica i numèrica , tractament  de les dades i presentació de continguts.
    • Coneixements en règim retributiu del personal públic i gestió de seguretat social .
    • Coneixements en tipus de personal a l’administració local i el seu règim de cotització

    Valorable experiència prèvia en:

    • Experiència en gestió de nòmines i seguretat social, preferentment en l’administració pública.

    Presentació de sol·licituds:
    S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum .

    Lloc de presentació de sol·licituds:
    Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica).   En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
    Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

     

     
    Anunci de modificació de resultats prova i data entrevista:
     
     

     

    ➡️   CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA DE DUES PLACES DE SUBALTERN/A  Finalitzat

     

    Descripció de la plaça

    • Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir dues places de subaltern/al, vacants a la plantilla de funcionaris/es.

    Període de presentació d’instàncies

    • Del 18/11/2021 fins el 7/12/2021 (ambdós inclosos)

    Detalls de la convocatòria

    • Tipus de personal: Funcionari/a
    • Denominació: Subaltern/a
    • Grup: Agrupació professional
    • Escala: Administració General
    • Sistema de selecció: concurs-oposició,

    Requisits de la convocatòria

    • Haver complert 16 anys
    • De conformitat amb la disposició addicional 6a del Text Refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic no s’exigeix cap titulació prevista en el sistema educatiu.
    • Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell B1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent.

    S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria.

    Lloc de presentació de sol·licituds

    Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
    En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

    Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

     
    Llistat definitiu d'admesos i exclosos
     
    Modificació hora inici de la prova de nivell B1 de català, a les 10:30 hores
     
    Declaració responsable per a participar processos selectius
     
     
    Cal aportar els documents justificatius dels mèrits al.legats a la instància el dia de l'entrevista
     
     
     

     

    ➡️  CONVOCATÒRIA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ GENERAL Finalitzat


    Descripció de la plaça

    • Convocatòria procés selectiu  per a la constitució d’una borsa de treball de personal amb la categoria de Tècnic/a d’administració general.  

    Període de presentació d’instàncies

    • Del  03/11/2021 fins el 22/11/2021  (ambdós inclosos)
    • Ampliació termini fins el 25/11/2021

    Detalls de la convocatòria

    • Tipus de personal: Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalat a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
    • Denominació : Tècnic/a d’administració general
    • Sistema de selecció : Concurs oposició lliure

    Requisits de la convocatòria

    a) Tenir més de 16 anys.

    b) Acreditar que s’està en possessió del possessió del títol de Llicenciat/ada o Grau Universitari equivalent en Dret .
    c) Nivell de català exigit : C1

    S'ha de presentar les sol·licituds en el model d'instància que se adjunta per a la convocatòria.

    Lloc de presentació de sol·licituds:

    Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica).   En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
    Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

     

     

    Anunci llistat persones admeses i excloses, composició tribunal i data d'inici de la prova

    Termini de presentació d'esmenes 10 dies del 02/12/2021 al 17/12/2021
     
    Declaració responsable per participar a la borsa de treball
     
    Anunci definitiu persones admeses i excloses

     

    Anunci data prova teòrica i pràctica

     

    Anunci resultat prova teòrica

     

    Anunci resultat prova pràctica

    Recordeu portar omplerta la declaració responsable per participar a la borsa de treball

     


     

    ➡️  CONTRACTE EN PRÀCTIQUES DE TÈCNIC/A AUXILIAR EN INFORMÀTICA ► Procés finalitzat


    Descripció del lloc a cobrir :

    • Jornada i horari: Complerta (matins i tardes)
    • Retribució bruta orientativa: 1370,61 €/ mensuals
    • Data d’incorporació: El més aviat possible
    • Tipus de contracte: En pràctiques
    • Període inicial de contractació: 6 mesos

    Funcions:

    • Assessorar, informar i valorar les necessitats dels usuaris/es de la Corporació:
    • Atendre i tramitar  les incidències i consultes realitzades pel personal de la Corporació en relació a la instal·lació de programes, configuració de PC's i d'impressores, configuració de correu electrònic i consultes vàries.
    • Presta assistència directa als usuaris que requereixin el seu suport per realitzar tasques de reparació, manteniment o altres consultes
    • Assessora i donar suport tècnic en aplicacions informàtiques al conjunt del personal del holding municipal.
    • Identificar i comprovar l'estat dels equipaments informàtics per a la seva reparació o necessitats de nova adquisició .
    • Col·laborar en el disseny i desenvolupament de programes i aplicacions informàtiques necessàries per l’activitat de la Corporació:
    • Participar en el desenvolupament d'aplicacions informàtiques d'acord amb les de les necessitats , recursos , requisits i normes i estàndards corporatius.
    • Cooperar en el disseny de programes i fitxers interns i en la creació de bases de dades i sistemes operatius necessaris per al desenvolupament d'aplicacions corporatives.
    • Col·labora en el procés de disseny i execució de projectes vinculats als sistemes d’informació i comunicació.

    Període de presentació de sol·licituds:

    • 11/06/2021 fins el 17/06/2021 (ambdós inclosos)

    Requisits:

    • Tenir més de 16 anys.
    • Cicle Formatiu de Grau Superior  en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa , o equivalent obtingut en el termini màxim de cinc anys abans de la data de contractació.  En casos de persones discapacitades, el període pot ser de set anys.
    • Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ) . Aquests coneixements s’acreditaran documentalment

    Valorable experiència prèvia en:

    • Coneixements sobre programació ( Web i Scripting )
    • Bases de dades ( Microsoft, Oracle i MySQL )
    • Admnistració de sistemes operatius Windows i Linux ( PC’s i Servers )
    • Virtualització ( escriptoris i servidors ) amb VMWare ( Horizon View i ESXI )
    • Configuració de switches
    • Configuració d’antenes de Radioenllaç Ubiquiti
    • Dispositius de seguretat Firewall FortiNet

    Presentació de sol·licituds:

    S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum i la vida laboral.


    Lloc de presentació de sol·licituds

    Atesa la situació d'excepcionalitat provocada per la COVID-19 i per complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries, es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line).
     
    En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.

    Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, amb cita prèvia

     

    * Per a la realització de les entrevistes s’ha portar omplerta la declaració responsable per a participar en el procés selectiu i lliurar-la el mateix dia:

     

    Anunci resultats entrevista:

     


     

     

    ➡️ CONVOCATÒRIA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL AMB LA CATEGORIA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA   Finalitzat


    Descripció de la plaça
    • Convocatòria procés selectiu  per a la constitució d’una borsa de treball de personal amb la categoria d’auxiliar administratiu/va.
    Període de presentació d’instàncies
    • Del  27/03/2021 fins el 6/04/2021  (ambdós inclosos)
    Detalls de la convocatòria
    • Tipus de personal :  Funcionari interí en qualsevol supòsit assenyalat a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic  o contractació laboral en qualsevol modalitat.
    • Denominació: Auxiliar administratiu/va
    • Sistema de selecció : concurs-oposició
    • Bases de la convocatòria i model sol·licitud: descarregar
    Requisits de la convocatòria
    a) Tenir més de 16 anys.
    b) Acreditar que s’està en possessió del títol de ESO, FPI, o títol de Formació Professional de Grau Mitjà , o estar en condicions d’obtenir-lo dins el termini de presentació de sol·licituds.
    c) Nivell de català exigit : C1
    S'ha de presentar les sol·licituds en el model d'instància que se adjunta per a la convocatòria.
     
    Lloc de presentació de sol·licituds:
    Atesa la situació d'excepcionalitat provocada per la COVID-19 i per complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries, es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica.
    A la pàgina web municipal, a la Seu electrònica, dins de Tràmits on line. Amb la instància normalitzada del procés selectiu.
    En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
     
     
    Anunci de persones admeses i excloses i data inici de proves:
    Termini de presentació d'esmenes 5 dies del 30/04/2021 al 6/05/2021.
     
    * Per a la realització de les proves s’ha portar omplerta la declaració responsable per a participar en el procés selectiu i lliurar-la el mateix dia de la prova:
     
    Llista definitiva de persones admeses i excloses
     
    Anunci modificació
     
    Resultat de la prova teòrica i 1r exercici prova pràctica
     
    Plantilla de correcció (prova pràctica Auxilliar Administratiu/va)
     
    Convocatòria segon exercici de la prova pràctica
     
     
    Resultat de la segona prova practica i la data de la prova de català del procès selectiu per a la borsa d'auxiliars administratius
    i els criteris de correcció
     
    Canvi de data prova català
     
    Anunci resultat prova català i fase d'oposició
     
    Anunci llistat definitiu i data entrevista
     
    Anunci resultat entrevistes i final procés selectiu

     


     

     

     ➡️ OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A MOBILITAT    Termini tancat

     


    Descripció del lloc a cobrir :
    • Jornada i horari : 35,5 ( matins i tardes ).
    • Retribució bruta orientativa: 2600 €/ mensuals
    • Data d’incorporació: El més aviat possible
    • Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit  assenyalat a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
    Funcions:
    • Organitzar i facilitar la mobilitat de vehicles , transport públic, bicicletes i vianants al municipi:
    • Gestionar el manteniment i conservació dels diferents elements de la via pública:
    • Planificar, organitzar i gestionar el transport públic urbà i interurbà i de la xarxa ciclista.
    • Elaborar i redactar documents i resolucions tècniques pròpies de l’àmbit de mobilitat i via pública
    • Assessorar i donar suport tècnic en matèria de mobilitat i via pública, tant a nivell intern (Corporació) com a nivell extern (institucions, organismes, empreses, usuaris en general), dins de l'àmbit d'actuació pròpia.
    • Vetllar per la seguretat i salut en el lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    •  Adoptar mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat.

    Període de presentació de sol·licituds:
     
    • Del  31/01/2020  fins al  20/02/2020  (ambdós inclosos)

    Requisits:

    a) Tenir més de 16 anys.
    b) Títol universitari: d’enginyer de camins, canals i ports , graduat en enginyeria civil, enginyer tècnic d’obra pública ( especialitat transport i serveis urbans ) o graduat en enginyeria d’obres públiques ( menció transport i serveis urbans )
    c) Nivell de català exigit: C
    d) Domini d’eines informàtiques, Autocad, Cost Itec, Ofimàtica.

    Mèrits a valorar:

    Experiència en la participació i/o redacció de plans de mobilitat urbans.
    Experiència en la participació i/o redacció d’estudis d’avaluació de la mobilitat generada.
    Experiència en la participació i/o redacció de projectes de mobilitat.

    Presentació de sol·licituds:

    S’ha de presentar les sol·licituds amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum.
    • Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí.
    • Telemàticament : Podeu trobar un model en format electrònic que es troba al web municipal, a l’apartat de Seu electrònica, dins de Tràmits on line.