Breadcrumb
- Economy and employment /
- L’Ajuntament posa en marxa una oficina d’atenció a les empreses
L’Ajuntament posa en marxa una oficina d’atenció a les empreses
L’Ajuntament de Sant Joan Despí ha posat en marxa un nou servei adreçat a les empreses de la ciutat. Es tracta de l’Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE), que esdevé un nou punt de referència per a una interlocució directa, especialitzada i personalizada amb el teixit empresarial de la ciutat.
L’OAE de Sant Joan Despí, impulsada amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), forma part de la Xarxa Metropolitana d’Oficines d’Atenció a l’Empresa. Aquesta adhesió garanteix l'aplicació d'un model de servei uniforme, compartit i d'excel·lència en xarxa.
L’Oficina d’Atenció a l’Empresa ha començat a funcionar amb un catàleg de serveis centrat en la informació a les empreses sobre els tràmits, ajuts, subvencions i recursos disponibles. Progressivament, s’aniran ampliant els serveis amb l’objectiu de fer més àgils les gestions de les empreses davant l’administració i d’incrementar la competitivitat del teixit empresarial.
El servei s’adreça a empreses, indústries, persones autònomes i emprenedores, comerços i serveis, de forma que abasta tot el teixit econòmic de la ciutat.
L’oficina s’ubica a l’edifici de Promodespí, el servei municipal de Promoció Econòmica, situat al carrer de John F. Kennedy, 8. L’OAE ofereix atenció presencial (mitjançant cita prèvia), telefònica i telemàtica.
La posada en marxa d’aquesta oficina se suma a l’ampli catàleg de recursos i serveis que l’Ajuntament de Sant Joan Despí ofereix a les empreses de la ciutat, com ara serveis de formació, intermediació laboral, vivers empresarials, subvencions i ajuts.