Breadcrumb
- Culture /
- Cavalcada dels Reis Mags d'Orient
Cavalcada dels Reis Mags d'Orient
Un cop Ses Majestats hagin pujat a les seves carrosses, començarà la tradicional cavalcada, amb un llarg recorregut per la ciutat per saludar els nens i les nenes. Hi ha poques coses tan màgiques com veure la cavalcada dels Reis Mags, deixar-se endur per la il·lusió dels infants i endolcir-se amb els caramels que llancen els patges. No hi podeu faltar!
ATENCIÓ! En cas que no es pugui iniciar la Cavalcada per la situació meteorològica, els Reis d'Orient es traslladaran al poliesportiu municipal Francesc Calvet (av. Barcelona, 45) per rebre els infants de 18.30 a 21 h.
Un cop hagi començat la Cavalcada, seguiu la informació actualitzada a través de les xarxes socials municipals i del web sjdespi.cat per estar informats de les possibles afectacions provocades per la situació meteorològica.
RECORREGUT DE LA CAVALCADA
17.45 h RESIDENCIAL SANT JOAN
Carrer del Marquès de Monistrol
Carrer de Sant Martí de l’Erm
18.15 h LES PLANES
Carrer de la Fontsanta
Carrer Extremadura
Carrer de John F. Kennedy
Carrer de Josep M. Pi i Suñer
Carrer de Josep M. Trias de Bes
Carrer de Sant Antoni
Passeig Gran Capità
19 h PLA DEL VENT-TORREBLANCA
Avinguda de la Generalitat
Avinguda de Lluís Companys
Plaça de Maria Aurèlia Capmany
Carrer de Torreblanca
Avinguda de la Generalitat
20 h BARRI LES BEGUDES
Carrer Ana María Martínez Sagi
Carrer de Clara Campoamor
Carrer Major
20.30 h BARRI CENTRE
Carrer Major
Carrer de la Creu d’en Muntaner
Plaça Lluís Companys
Carrer de Catalunya
Carrer de Jacint Verdaguer
Carrer Major
Avinguda de Barcelona
Carrer del Bon Viatge
Carrer del Torrent d’en Negre
Plaça de Catalunya