Jornada de mobilitat sostenible al barri Centre

-
Carrer del Bon Viatge

ESTAND DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE. Informa’t sobre les APP SPRO, AMB Aparcament Metropolità, AMB Aparcament Residents, AMB P+R Aparcaments, xarxa ciclable, transport públic, etc. 

CIRCUIT D’EDUCACIÓ VIÀRIA. Els infants de més de 5 anys aprendran a circular amb kart o bicicleta dins del circuit. Veniu amb la vostra bicicleta i el casc.

ESTAND DE L’AMBICI i BICIBOX: Informació sobre el servei metropolità de bicicletes elèctriques i sobre el servei d'estacionament segur. Amb la col·laboració de l’AMB. 

EL DRET A SENTIR EL VENT A LA CARA. Passejades en tricicle per a la gent gran. 

JOCS AMB BICICLETES. Jocs tradicionals i artesanals fets amb bicicletes reciclades. 

CITYCARS. Una ciutat a mida dels més petits de la festa. Infants de 2 a 5 anys podran conduir petits cotxes de bombers, de carreres, taxis, grues i camions. 

ESTAND DEL SERVEI METROPOLITÀ LA TEULADA. Informació sobre mobilitat elèctrica i altres serveis energètics que ofereix l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

GEOCATXING SOBRE MOBILITAT SOSTENIBLE I QUALITAT DE L’AIRE DEL MUNICIPI. Participa en el geocatxing i aprofita el joc per conèixer els principals elements i iniciatives que contribueixen a fer de Sant Joan Despí una ciutat més saludable, sostenible i conscient del repte climàtic. 

TALLER DE CONSTRUCCIÓ DE CISTELLES PER A BICICLETES. Construeix una cistella per a la teva bicicleta per anar a fer les compres quotidianes a les botigues del nostre barri! 

ESPECTACLE “BICICLETES D’ÈPOCA”. L’any 1880 un grup d’amics van sortir a passejar i van entrar en un túnel del temps que els va portar a l’actualitat. Hora: 12.40 hores.

Activitat en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible de Sant Joan Despí

 
Imatge