Breadcrumb
- Govern Obert /
- El catàleg de tràmits electrònics s'actualitza per fer més fàcil la realització de gestions de forma virtual
El catàleg de tràmits electrònics s'actualitza per fer més fàcil la realització de gestions de forma virtual
L'Ajuntament de Sant Joan Despí, a través dels serveis que ofereix el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC), ha actualitzat el seu catàleg de tràmits electrònics. D'aquesta forma, es fa més fàcil, àgil i simple la realització de gestions de forma virtual, com ara la presentació d'instàncies o les sol·licituds a través de la Finestra Única Empresarial (FUE).
Amb l'actualització del catàleg de tràmits electrònics, l'Ajuntament continua apostant per la digitalització i augmentant l'oferta de serveis de la Seu Electrònica. Entre altres, destaca la renovació del tràmit de la instància genèrica, molt més intuïtiu i simple.
Aquesta oferta anirà augmentant amb la introducció de nous tràmits al catàleg amb l'objectiu de facilitar les relacions amb la ciutadania. Podeu consultar la nova oferta de tràmits a la Seu electrònica de l'Ajuntament.
Per qualsevol dubte podeu consultar amb l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) a través del telèfon 93 480 60 00 (de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, i dimecres, de 16.30 a 19 h) o al correu ajuntament@sjdespi.net.