Notícies

L'Ajuntament, Aigües de Barcelona i Creu Roja Catalunya signen un conveni per donar suport a la inserció laboral d'una cinquantena de persones

- Acció social

El programa ONA és una iniciativa social que ajudarà en la formació i la inserció laboral d'una cinquantena de persones de la ciutat en situació de vulnerabilitat. Les persones beneficiàries rebran suport, assessorament i acompanyament durant els propers dos anys. L'Ajuntament de Sant Joan Despí, Aigües de Barcelona i Creu Roja Catalunya han signat un conveni per posar en marxa aquest programa.

Crònica del Ple: Sessió ordinària del mes de maig de 2022

- Ajuntament

El Ple de l'Ajuntament de Sant Joan Despí, celebrat el dijous 26 de maig de 2022 en sessió ordinària, va començar amb l'aprovació de l'acta de la sessió ordinària anterior i amb la lectura de les resolucions de l'Alcaldia i dels acords de la Junta de Govern Local. Tot seguit, els grups municipals de Junts per Sant Joan Despí (JxSJD), Podemos, Sant Joan Despí en Comú (SJDEnComú), Ciutadans (Cs), Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) i Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC), van debatre diferents propostes i dictàmens.

La Setmana de l'Orientació Laboral acostarà a la ciutadania els recursos que ofereix l'Ajuntament per fomentar l'ocupació

L'Ajuntament celebrarà fins al 3 de juny la Setmana de l'Orientació Laboral, una iniciativa que acostarà a la ciutadania els múltiples recursos i programes que l'Ajuntament desenvolupa per millorar l'ocupabilitat, la formació i la inserció laboral de la ciutadania. Durant la Setmana de l'Orientació Laboral, el servei municipal de Promodespí es desplaçarà al carrer perquè la ciutadania pugui accedir-hi de manera ràpida i directa. Ho farà mitjançant una carpa informativa que recorrerà els diferents barris. 

S'enceta l'elaboració d'un pla de convivència intercultural

L'Ajuntament ha començat un procés obert a la participació de tota la ciutadania per fer propostes per a l'elaboració del Pla d'Acollida i Convivència Intercultural 2022-2025. El procés participatiu està obert fins al 16 de juny a la plataforma de participació ciutadana, on podeu consultar la documentació, valorar i comentar les propostes i fer les vostres aportacions.

L'Ajuntament recull propostes per al pla municipal per un envelliment saludable

- Gent gran

Amb l'objectiu de dissenyar polítiques locals d'envelliment saludable en la línia de l'actual realitat social, l'Ajuntament de Sant Joan Despí prepara un nou pla municipal en l'elaboració del qual és fonamental la participació de les persones més grans de 60 anys de la ciutat. A través d'una enquesta, entre el 16 i el 31 de maig, les persones més grans de 60 anys poden deixar la seva opinió.