Entrena i fes salut - Activitat física a l'aire lliure

L’Ajuntament de Sant Joan Despí impulsa, entre els mesos d'abril i desembre, el programa Entrena i fes salut, una proposta d’activitat física a l’aire lliure amb personal tècnic especialitzat. L’objectiu del programa és promoure la salut, el benestar, la qualitat de vida i la convivència social a través de l’exercici físic gaudint dels parcs i d’altres espais exteriors de la ciutat.

Els espais a l’aire lliure que tenim a Sant Joan Despí són un marc ideal per practicar esport i fer exercici físic, fet que ajuda a incrementar el nostre benestar i, per tant, la nostra salut i qualitat de vida. Fer exercici a l’aire lliure estimula la producció de vitamina D, fomenta la socialització i afavoreix la connexió amb la natura.

El programa Entrena i fes salut proposa activitats per a tots els públics, edats i nivells, amb una àmplia diversitat de modalitats d’activitat física. Totes les activitats són gratuïtes i estan dirigides per personal especialitzat.