Notícies - Mobilitat

L'Ajuntament cedeix 17 bicicletes elèctriques a joves estudiants per promoure els desplaçaments sostenibles

- Educació

La decidida aposta de l’Ajuntament de Sant Joan Despí per afavorir la mobilitat sostenible entre la ciutadania compta des d’ahir 25 d’abril amb una nova experiència, aquesta vegada lligada a la gent jove. Ahir la tarda, l’alcalde de Sant Joan Despí, Antoni Poveda, va lliurar 17 bicicletes elèctriques a joves dels instituts Francesc Ferrer i Guàrdia, Jaume Salvador i Pedrol i l’Ateneu Instructiu per tal que realitzin els seus desplaçaments amb aquest vehicle sostenible.

L'AMB fa un acte de reconeixement als usuaris més actius del Bicibox

- Medi Ambient

El Centre Mercè Rodoreda de la nostra ciutat va ser escenari dimarts d'un acte organitzat per l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) de reconeixement a les persones usuàries més actives del Bicibox durant l'any 2015 a cadascun dels tretze municipis on està implantat aquest servei. Aquests usuàris van ser premiats amb un obsequi.

El número de viatgers en les línies de bus que passen per Sant Joan Despí va augmentar al 2015 un 3'9% respecte 2014

- Mobilitat

El número de viatgers en bus segueix trencant barreres segons les dades presentades avui pel vicepresident de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i alcalde de Sant Joan Despí, Antoni Poveda.
Al 2015 les línies diurnes que passen per Sant Joan Despí han enregistrat 4.928.778 viatgers i les nocturnes 493.341, un 3'36% i un 4,45% de mitjana respectivament d'augment respecte el 2014.

Antoni Poveda, nou president de la Red de Ciudades por la Bicicleta

- Mobilitat

L’assemblea general de la Red de Ciudades por la Bicicleta (RCxB), celebrada divendres 23 d’octubre a Múrcia, ha elegit Antoni Poveda, vicepresident de Mobilitat i Transport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), com a nou president d’aquesta associació de municipis, dedicada al desenvolupament de la utilització de la bicicleta en el medi urbà.

El Bicibox de Sant Joan Despí desperta l’interès europeu

- Mobilitat

En el marc del congrés internacional del consorci TIDE (Transport Innovation Deployment for Europe), celebrat aquests dies a la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, es va desenvolupar dimecres al matí una jornada a Sant Joan Despí, on els assistents es van interessar per les actuacions que en matèria de mobilitat sostenible es duen a terme a la nostra ciutat.

Pantalles informatives del transport públic amb més serveis

- Mobilitat

A la nostra ciutat s'han instal·lat panells de nova generació que estan adaptats a les persones invidents, funcionen amb energia solar i ofereixen informació de les principals incidències.
S’han col·locat al costat de vuit parades de bus dels diferents barris de Sant Joan Despí.

Els infants donen la benvinguda a la primavera agafant la bici per anar a l’escola

- Medi Ambient

Uns 300 nens i nenes van arribar dimecres a l’escola d’una manera molt diferent a com ho fan habitualment. Els escolars van agafar la bici o el patinet per inaugurar la nova temporada de Primavera en bici que farà la primera sortida oberta a la ciutadania el diumenge 19 d’abril. Fa 21 anys que l’Ajuntament organitza aquestes sortides en bici coincidint amb l'arribada de la la primavera.

Els usuaris del Bicibox de Sant Joan Despí, entre els més actius de l'àrea metropolitana

- Medi Ambient

El Centre Cultural Mercè Rodoreda va acollir l'acte de reconeixement als usuaris i usuàries més actius del Bicibox en els tretze municipis de l'àrea metropolitana que disposen d'aquest sistema d'aparcament segur de bicicletes, a més de l'usuari més actiu amb residència a Barcelona. L'usuari de Sant Joan Despí que més ha utilitzat el servei va fer 482 estacionaments durant el 2014.