Els infants ja gaudeixen dels casals municipals d'estiu

Imatge

Centenars d'infants i adolescents de Sant Joan Despí passen l'estiu fent activitats educatives, culturals, esportives i de lleure als casals municipals d'estiu, una iniciativa de l'Ajuntament que promou un estiu en valors i que posa a l'abast de les famílies un recurs per contribuir a la conciliació familiar durant les vacances escolars. 

Un cop acabada l'escola, des de final de juny està en marxa l'àmplia varietat de casals i casals esportius municipals d'estiu, així com les propostes que altres entitats i clubs esportius de la ciutat ofereixen. 

Aquest any, l'Ajuntament de Sant Joan Despí ha posat a l'abast de les famílies 625 places setmanals de casals per a infants i joves (també en anglès) i prop de 300 places de casals esportius municipals. Els casals i casals esportius es realitzen en diferents equipaments municipals. 

Enguany, hi haurà casal a l'agost i també la primera setmana de setembre per donar cobertura a les famílies fins que no comencin les classes del nou curs escolar. 

Trobareu tota la informació sobre l'oferta de casals d'estiu a la Guia casals campus estiu 2025

Imatge