Fil d'ariadna
- Inici /
- Despí informació /
- Agenda /
- Economia, ocupació i consum /
- Taller de formació per a persones emprenedores: 'Com fer l'estudi de mercat de la teva idea de negoci'
Taller de formació per a persones emprenedores: 'Com fer l'estudi de mercat de la teva idea de negoci'
On line
La sessió d'estudi de mercat consisteix a proporcionar una metodologia que permet recollir totes les dades necessàries per facilitar la presa de decisions. Explicarem quina és la informació crítica i quines fonts d'informació estan disponibles, fent possible una anàlisi àgil, ràpida i molt útil, per tal de quantificar el mercat, definir els nostres clients i així poder prendre les mesures més adequades per a determinar la viabilitat de la idea de negoci.
CONTINGUTS
- Introducció.
- Qui són els meus clients?
- Què vol dir viabilitat? Val la pena la meva idea de negoci.
- Viabilitat legal, tècnica, econòmica, comercial, financera, social.
- Què vol dir mida del mercat? Quina és la mida crítica del mercat.
- Com la calculo?
- Els 8 mètodes per a calcular la mida del mercat.
- Les fonts d’informació.
- On trobo la informació que necessito.
- Adreces útils d’Internet.
- L'enquesta. Exemples.
- Google com a font d’informació.
- Conclusions.
Destinataris/es:
Persones emprenedores que tinguin un projecte o una idea empresarial o petites empreses que comencin la seva activitat.A càrrec de: Eulàlia Balañà Quintero (EBCCE)
Format: virtual
Inscripcions en aquest formulari
Organitza: Promodespí