Espais de jocs a la plaça del Mercat
Activitats lúdiques infantils i familiars. De 10.30 h a 13.30 h i de 16.30 h a 19.30 h.
Activitats lúdiques infantils i familiars. De 10.30 h a 13.30 h i de 16.30 h a 19.30 h.
Activitats lúdiques infantils i familiars. De 10.30 h a 13.30 h i de 16.30 h a 19.30 h.
Són moltes les escriptores i els escriptors de la nostra ciutat que ens volen acostar les seves publicacions. Comptaran amb una carpa on signaran el seus llibres als barris Centre i les Planes.
Si saps tocar el piano, deleitans amb una peça musical... si t’atreveixes també pots cantar. D’11 a 13.30 i de 16.30 a 19.30 h.
El Braulio serà a la plaça del Mercat i l'Espurna serà a la plaça de l'Ermita.
Durant tot el dia, parades de venda de llibres i roses als diferents barris per la Diada de Sant Jordi.
Gaudeix un any més de la instal·lació de roses a la façana de Can Negre per commemorar la Diada de Sant Jordi, enguany el nostre drac, en Braulio, s’ha endinsat a la casa.
L'organitza: Centre Jujol – Can Negre
Cada diumenge, fruites i hortalisses de temporada i amb la marca Producte Fresc del Parc Agrari.
Per a infants de 4 a 12 anys. Hi haurà un obsequi per a tots els infants participants.
Un drac entremaliat es passeja per tot arreu fent les delícies de grans i petits! No es menja els vilatans, no! Els fa riure una bona estona i els demostra que mai no s’ha de fer cas dels prejudicis que es puguin tenir!
L’orquestra Laud’Ars, de Sant Joan Despí, ens oferirà una petita mostra de la riquesa del patrimoni musical català.
Amb la Cobla Ciutat de Cornellà.
L’organitza: Colla Sardanista de Sant Joan Despí