L'Associació de veïns El Pi et convida a participar d'aquesta activitat. Si t'agraden els jocs de taula, vine a compartir la teva passió amb nosaltres. Jugarem al Catán, es tracta d'un joc que conjumina l'estratègia, l'astúcia i la capacitat per negociar i en el qual els jugadors tracten de colonitzar una illa, Catán, rica en recursos naturals. Construint pobles, establint rutes comercials, etc. Us hi esperem.
Presentació de llibre de l'escriptora santjoanenca Concepción Mostazo "Una idea, un relato y mil historias que contar". Divendres 23 de febrer a les 19 hores a la Sala Camèlies del Centre Cultural Mercè Rodoreda.
La Sala Bulevard vibrarà amb Chamán, una banda multicultural que vol fomentar la música pop rock llatina fent versions del grup d’èxit mexicà Maná. Chamán és un concepte que representa els costums i rituals més ancestrals del poble mexicà. El grup ofereix un espectacle ple d'energia, sensibilitat, i la màxima rigorositat a l'hora de desenvolupar el seu repertori.