Fil d'ariadna
- Inici /
- Despí informació /
- Agenda /
- Cultura /
- Teatre infantil i familiar: 'Les aventures del lleó vergonyós'
Teatre infantil i familiar: 'Les aventures del lleó vergonyós'
A càrrec de la Cia. El Pot Petit.
En un format íntim i reduït, els més petits de la casa acompanyareu de ben a prop el lleó a viure les seves aventures. Durant aquest meravellós viatge podreu escoltar cinc noves cançons interpretades per dos titellaires cantants (Mercè Munné i Ovidi Llorente) i un músic multiinstrumentista (Sergi Carbonell) que us transportaran als cors i als sentiments dels personatges de la coneguda cançó El Lleó vergonyós. El lleó es farà amic del tigre, el cavall, l’hipopòtam i el gall, entre d’altres. Junts experimentaran emocions com la por, l’alegria, la tristesa o la ràbia, acceptant-les, compartint-les i sobretot ajudant-se els uns als altres quan les emocions són difícils de gestionar.
Dramatúrgia i direcció: Ruth Garcia i Helena Bagué
Interpretació i manipulació: Mercè Munné i Ovidi Llorente
Composició musical: Dani López
Interpretació musical: Sergi Carbonell
Idioma: català
Durada: 50 minuts
Edat: recomanada a partir de 2 anys
Preu: 10 euros general | 8 euros per a famílies nombroses, monoparentals i diversitat funcional (12 euros a taquilla el mateix dia de l'espectacle)
Venda d'entrades:
- Per internet a teatresdespi.cat
- A la taquilla del Centre Cultural Mercè Rodoreda (c. Major, 69 - tel. 93 267 57 02). Horari: de dilluns a divendres, de 15.30 a 20.30 h, i dimecres i divendres, de 10 a 14 h. Correu electrònic teatresdespi@sjdespi.net
Consulteu abonaments