Webs municipals
Enllaços útils
Fil d'ariadna
- Inici /
- Oficina d'Atenció a la Ciutadania /
- Carpeta ciutadana
Carpeta ciutadana
Què és la carpeta ciutadana?
La Carpeta Ciutadana és un nou entorn de comunicació entre l'ajuntament i la ciutadania. Cada usuari o usuària pot trobar-hi les seves dades d'empadronament, les instàncies presentades, l'estat de tramitació dels expedients amb els que està relacionat, sol·licitar volants d'empadronament i convivència i consultar les notificacions emeses per l'Ajuntament. En definitiva, podreu fer-hi els tràmits mes habituals sense necessitat de desplaçar-vos, les 24 hores del dia.
Com accedir-hi?
Per poder accedir a la Carpeta Ciutadana cal fer ús d'un servei d'identificació digital reconegut: idCAT Mòbil, certificat digital o Cl@ve
Quins tràmits podeu fer a la carpeta ciutadana?
- Consulta de les sol·licituds i documents emesos per la Seu electrònica o el registre d'entrada de l'Ajuntament.
- Consulta de les comunicacions i notificacions administratives que heu rebut de l'Ajuntament.
- Consulta de l’estat dels vostre expedients.
- Consulta de dades de contacte del ciutadà/na amb l’Ajuntament: correu electrònic, telèfon fix, telèfon mòbil.
- Verificació de documents electrònics CSV (Codi Segur de Verificació). Aquest servei permet contrastar la integritat i l'autenticitat de còpies autèntiques en paper de documents administratius electrònics generats per l’Ajuntament.
- Dades del padró municipal d’habitant.
- Emissió electrònica dels volants històrics d’empadronament.
- Emissió electrònica dels volants de convivència.
- Emissió electrònica dels volants d’empadronament.
Per a qualsevol informació o aclariment podeu contactar amb l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania:
Correu electrònic: ajuntament@sjdespi.net
Telèfon: 93 480 60 00