EL BUTLLETÍ DE SANT JOAN DESPÍ | 342 | Juliol 2025
11 JULIOL 2025 L'Oficina Local d'Habitatge assessora una trentena de comunitats sobre la viabilitat d'instal·lar ascensor El servei de millora de l'accessibilitat de comunitats de propietaris per a la instal·la- ció d'un ascensor impulsat per ADSA a través de l'Oficina Local d'Habitatge (OLH) ara fa un any, ha redactat un total de 32 informes previs per tal que els propietaris i propietàries disposin d'informació tècnica de la possibilitat real d'instal·lar aquest aparell. Aquest document és un pas previ molt important de cara a que, finalment, les comunitats facin el pas per millorar la mobilitat a les seves finques. En total s'han presentat 62 sol·licituds, però el servei municipal no pot fer l'informe fins que les comunitats no presentin l'acord aprovat en reunió de veïns i veïnes. BONA ACOLLIDA DEL SERVEI, EN MARXA DES DE FA UN ANY El servei L'Ajuntament t'escolta tramita digitalment més del 90% de les sol·licituds 91,18% (372 CONSULTES) SEU ELECTRÒNICA 4,90% (20 CONSULTES) PRESENCIAL 3,92% (16 CONSULTES) EACAT* L'ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) està cada vegada més implantat en les administracions locals per donar resposta a les necessitats actuals de la ciutadania. L'esforç de l'Ajuntament de Sant Joan Despí per millorar i modernitzar aquest àmbit, amb la prestació de més serveis de forma telemàtica, dona els seus fruits i aconsegueix els seus objectius: simplificar i agilitzar els tràmits. Un d'aquests exemples el trobem al servei L'Ajuntament t'escolta , que en el darrer semestre ha tramitat digitalment més del 90% de les sol·licituds d'informació, queixes, propostes i suggeriments. Avancem en la simplificació de tràmits i l'agilitat de la seva resolució mitjançant la resposta electrònica *Plataforma de tramitació electrònica de documentació Generalitat-ens locals.
RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=