Esteu aquí

El catàleg de tràmits electrònics s'actualitza per fer més fàcil la realització de gestions de forma virtual

02/03/2022 - Govern Obert

L'Ajuntament de Sant Joan Despí, a través dels serveis que ofereix el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC), ha actualitzat el seu catàleg de tràmits electrònics. D'aquesta forma, es fa més fàcil, àgil i simple la realització de gestions de forma virtual, com ara la presentació d'instàncies o les sol·licituds a través de la Finestra Única Empresarial (FUE). 

Amb l'actualització del catàleg de tràmits electrònics, l'Ajuntament continua apostant per la digitalització i augmentant l'oferta de serveis de la Seu Electrònica. Entre altres, destaca la renovació del tràmit de la instància genèrica, molt més intuïtiu i simple. 

Aquesta oferta anirà augmentant amb la introducció de nous tràmits al catàleg amb l'objectiu de facilitar les relacions amb la ciutadania. Podeu consultar la nova oferta de tràmits a la Seu electrònica de l'Ajuntament.  

Per qualsevol dubte podeu consultar amb l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) a través del telèfon 93 480 60 00 (de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, i dimecres, de 16.30 a 19 h) o al correu ajuntament@sjdespi.net.