divendres 22/10/2021 9:30h - 13:30h - Economia, ocupació i consum
On line
Coneixerem en quins casos un col·laborador en xarxes socials ha d'estar donat d’alta com a autònom, els tràmits que ha de fer i les obligacions fiscals i legals que això comporta, a fi d'evitar que incorrin en il·legalitats.
CONTINGUTS
- Anàlisi de la figura de l’instragramer, youtuber i/o blogger, com a professional autònom.
- Delimitació de casuística.
- La postura de l'Agència Tributària i de la Seguretat Social i les seves sancions.
- Els tràmits d’alta com professional autònom dels instagramers, youtobers i/o bloggers.
- Els tràmits d'alta a l'Agència Tributària: domicili fiscal, epígraf d'activitat, règim d'IRPF i d'IVA.
- Els tràmits d'alta a la Seguretat Social: quota d'autònoms.
- Les obligacions fiscals com professional autònom dels instagramers, youtubers i/o bloggers.
- L'emissió de la factura.
- El quadre d'impostos.
- Els altres requisits legals dels instagramers, youtubers i/o bloggers.
- El registre de la marca personal i del domini.
- La propietat intel·lectual i els drets d’autor de les fotos, vídeos i articles.
- L'ús d'imatges i continguts de tercers.
- La publicitat encoberta.
Destinataris/es:
Persones emprenedores que vulguin iniciar-se en l'activitat econòmica de ser influencer professional. Persones usuàries de xarxes socials que vulguin informar-se dels requisits legals que han de complir la figura professional del instragramer, youtuber i/o blogger.A càrrec de: Iolanda Presa Alamillos (ypaproject)
Format: virtual
Inscripcions en aquest formulari
Organitza: Promodespí